Customer insight manager

Főbb feladatok

  • Customer insight managerként a nemzetközi üzletfejlesztési munkát (a gyógyszerfejlesztési ötletgenerálást és ötletértékelést) customer insighttal fogod támogatni.
  • Javaslatot kell tenned a customer insight gyűjtés módszertanára és fázisolására az üzletfejlesztési ötletek értékelése során, illetve feltáró piackutatásokra ötletgenerálási fázisban.
  • A felméréseket, piackutatásokat úgy építed fel, hogy azok a vevők viselkedését, igényeit, attitűdjét, érdekeit, ellenérdekeit feltárja, és ezáltal az ötletértékelés során alaposabb, reális business case-ek készülhessenek.
  • A piackutatások tervezésénél vezérelvként kezeled, hogy azok metodológiája és fázisolása a legnagyobb biztonsággal és a leghatékonyabb erőforrás-felhasználással tudja szállítani az üzleti döntéshez szükséges insightokat. Ennek érdekében szoros együttműködésben fogsz dolgozni a piackutató cégekkel.
  • Feladatod lesz a piackutatási eredmények értékelése, a következtetések levonása, és az érintett kollégák (headquarters funkciók és leányvállalatok) számára területspecifikus összefoglalók készítése, segítve a téma szakterületi feldolgozását. A piackutatásokat prezentálnod is kell a döntéshozási fórumok részére.
  • Projektenként elő fogod készíteni a költségek tervezését, amelyeket a megfelelő fórumnak kell előterjesztened jóváhagyásra, valamint az üzleti év során folyamatosan monitoroznod is kell a költségeket.
  • A pozíció része a customer insight menedzseri szerepen kívül az üzletfejlesztési területhez tartozó folyamatfejlesztői feladatok ellátása is, mint a társosztályok együttműködésének segítése, és RASCI alapú folyamatábrák létrehozása (feladatokkal, felelősökkel, mérföldkövekkel és a további érintettekkel). Emellett koordinátori feladataid is lesznek az üzletfejlesztési terület folyamatfejlesztései során

Munkakör betöltésének feltételei

  • Jelentkezz hozzánk, ha úgy érzed, megfelelsz az alábbi feltételeknek:
  • közgazdász végzettséggel rendelkezel,
  • magabiztos, tárgyalási szintű angol nyelvtudásod van,
  • nyitott vagy a gyógyszeripar különböző területeinek mély megértésére,
  • folyamatszemlélettel és üzleti szemlélettel rendelkezel, jó elemzőkészséged és szintetizáló készséged van,
  • jó a meggyőzőképességed, könnyen tudsz együttműködni másokkal, de munkádat önállóan is tudod végezni, és cselekvésorientáltság jellemzi.

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • FMCG és gyógyszeripari háttérrel rendelkezel

Egyéb

  • Dolgozz nálunk, mert…
  • Magyarország egyik vezető gyógyszeripari vállalatánál dolgozhatsz
  • Központi telephelyünkön különféle orvosi szakrendeléseket vehetsz igénybe (többek közt fogorvos és bőrgyógyász is)
  • Csoportos élet-és balesetbiztosításban részesítünk
  • Támogatjuk a munkahelyi közösségépítést, különféle céges rendezvényeket szervezünk kollégáink számára
  • XIII. kerületi, jól megközelíthető irodánk felszerelt konditeremmel, étkezővel, barátságos kollégákkal vár Téged
  • Nyaranta Balaton parti üdülőinkben töltheted a szabadságodat a családoddal
  • Számtalan sportolási szabadidős tevékenység közül válogathatsz

Állás adatai

Állás azonosító: 3396
Pozíció megnevezés: Customer insight manager
Munkavégzés helye: Egis Kereskedelmi központ, 1134 Budapest, Lehel utca 13-15.
Szerződés típusa: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Teljes munkaidő
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Customer insight manager