Adminisztratív asszisztens ( 6 vagy 7 órás)

Főbb feladatok

  • Szívesen végzel adminisztratív feladatokat?
  • Szeretnél belelátni a gyógyszeriparba és a Gyógyszerfejlesztési főosztály mindennapjaiba?
  • Munka-magánélet egyensúly kifejezetten fontos számodra?Részmunkaidőben dolgoznál?
  • .
  • Ha igen a válaszod, jelentkezz a adminisztratív asszisztensi pozíciónkra ahol a csapat és a főosztályvezető munkáját is támogatni fogod majd.
  • .
  • Feladataid lesznek:
  • Általános adminisztratív feladatok ellátása
  • Kapcsolattartás belső és külső partnerekkel
  • Határidők figyelése – feladatok koordinálása
  • Adatbázis kezelés, adatbevitel
  • Kimutatások, listák készítése

Munkakör betöltésének feltételei

  • Minimum középfokú végzettség
  • Hasonló, adminisztrációs munkakörben szerzett tapasztalat
  • Számítógép felhasználói szintű ismerete (Word, Excel)
  • Középfokú angol nyelvtudás, amit főleg írásban használhatsz.
  • Haladó felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Ms Office)

Egyéb

  • Cafeteria, 13. havi fizetés is van nálunk
  • Nyaranta Balaton parti üdülőinkben töltheted a szabadságodat a családoddal
  • Számtalan sportolási és szabadidős tevékenységre van nálunk lehetőség, van konditermünk is
  • Telephelyünkön különféle orvosi szakrendelések is vannak (többek közt fogorvos és bőrgyógyász is)
  • Csoportos élet- és balesetbiztosítást kötünk munkavállalóinkra
  • Bölcsődénk, óvodánk van, ahol biztosítjuk munkavállalóink kisgyermekeinek napközbeni elhelyezését
  • Egis napot, főzőversenyt rendezünk, támogatjuk a munkahelyi közösségépítést
  • Vállalati étkezdénkben változatos ételekből és többféle menüből lehet választani

Állás adatai

Állás azonosító: 4052
Pozíció megnevezés: Adminisztratív asszisztens ( 6 vagy 7 órás)
Munkavégzés helye: Egis Bökényföldi úti telephely, 1165 Budapest, Bökényföldi út 116-120.
Szerződés típusa: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Részmunkaidő
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Adminisztratív asszisztens ( 6 vagy 7 órás)