Adminisztratív asszisztens

Főbb feladatok

  • Általános adminisztratív feladatok ellátása
  • Minőségügyi dokumentáció kezelése (oktatások, SOPk, dokumentum rendszerezés és archiválás)
  • Kapcsolattartás belső és külső partnerekkel - műszer karbantartás és kvalifikálás időpont egyeztetése
  • Munkavédelmi és tűzvédelmi felelős feladatok
  • Határidők figyelése – feladatok koordinálása
  • Adatbázis kezelés, adatbevitel
  • Kimutatások, listák készítése

Munkakör betöltésének feltételei

  • Középfokú végzettség
  • Számítógép felhasználói szintű ismerete (Word, Excel)
  • Alapfokú angol nyelvtudás, írásban és szóban egyaránt
  • Haladó felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Ms Office)

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • Adminisztrációs és koordinációs tapasztalat

Egyéb

  • Amiért érdemes nálunk munkát vállalni:
  • Hivatalos, bejelentett havi bruttó kereset és rengeteg plusz juttatás
  • Modern, kellemes, felszerelt munkakörnyezet vár rád
  • Barátságos, nyitott és kedves kollégák akik alig várják, hogy egy új munkatárs érkezzen, akinek minden támogatást megadnak a beilleszkedéséhez
  • Nyári szabadságodat a Balaton partján fekvő céges nyaralóinkban is töltheted
  • Céges éttermünkben változatos és megújuló menükből válogathatsz
  • LI-DNI

Állás adatai

Állás azonosító: 3511
Pozíció megnevezés: Adminisztratív asszisztens
Munkavégzés helye: Egis Bökényföldi úti telephely, 1165 Budapest, Bökényföldi út 116-120.
Szakterület: Minőségirányítás / Minőségbiztosítás
Szerződés típusa: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Teljes munkaidő
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Adminisztratív asszisztens